Home Uncategorized PERHATIAN IBU MUDA YANG MENGALAMI KEGUGURAN .

PERHATIAN IBU MUDA YANG MENGALAMI KEGUGURAN .

37
0

Pernah tak, rasa macam dicarik carik hati tu, bila orang terdekat mengata secara diamm,peh pedih siot..Rasa seperti tajam lagi pisau menusuk ke hati.­čą║

Dah pulak tu, siap perli.- perli macam lah kita ni tak tahu kan.Dia mengutuk kita secara depan.Walaupun isyarat yang diberikan secara kiasan bukan main lagi kan.Terkasima sekejap.­čśÄ

Ish ishh ishhh, kalaulahhh ada senapang dan jarum masa tu jugak nak serang.Mesti tak sakit kepala nak handle semua ni.Kalau lah korang tahu kebaikan .Mesti malam malam tidur korang lena.Rugilah korang yang tak mahu ambik tahu.
Bila dah terkena vaksin hair tonic .Rambut yang keguguran bagai daun kekeringan tu makin cantik ditiup angin ­čśś.Rambut yang kusut masai kini makin cantik bersinar .

Oh,kini sudah ku temui penawarnya

www.wasap.my/60133501367

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.