Home Career & Business Opportunity JAWATAN KOSONG: Eksekutif Pemasaran/ Kerani Akaun & Pentadbiran

JAWATAN KOSONG: Eksekutif Pemasaran/ Kerani Akaun & Pentadbiran

313
0

 

JAWATAN KOSONG
Kami di Majalah Mindaniaga sentiasa membuka ruang kepada mereka yang komited dalam membina kerjaya bersama-sama dalam sebuah pasukan melaksana kan misi dan visi syarikat
Kini kami mempelawa anda untuk mengisi kekosongan dalam syarikat bagi menjayakan projek baharu kami.

 

JAWATAN: EKSEKUTIF PEMASARAN (2 KEKOSONGAN)

Tarikh Mula Kerja: 1 Jan 2020  | Lokasi: Bangi 
Kelayakan
  • Pendidikan: Diploma/ Ijazah Sarjana Muda dalam bidang pemasaran, perniagaan atau bidang-bidang yang berkaitan.
  • Warganegara: Malaysian
  • Mempunyai kemahiran komunikasi yang baik (pertuturan dan penulisan)
  • Mahir menggunakan Ms Word, Ms Excel dan Ms Powerpoint, dan internet
  • Amanah, bertanggungjawab, rajin, dan cepat belajar
  • Sanggup bekerja diluar kawasan dan luar waktu pejabat
  • Bermotivasi, proaktif, boleh bekerja secara berkumpulan, serta komited dalam mencapai sasaran yang diberikan
  • Graduan baru dialu-alukan
  • Berpewatakan menarik.
Tanggungjawab
  • Merancang dan melaksanakan tugasan/ inisiatif bagi menjayakan perancangan dan sasaran yang ditetapkan oleh Syarikat.
  • Menjalankan kerja-kerja pemasaran, jualan dan khidmat pelanggan Majalah
  • Membuat jaringan dengan pihak berkepentingan seperti Agensi Kerajaan, GLC, Syarikat Korporat, Usahawan dan lain-lain.
Manfaat tambahan
  • Hak cuti tahunan.
  • Kerja 5 hari seminggu.
  • Aktiviti latihan & pasukan tahunan.
  • Bonus tahunan mengikut prestasi syarikat.
  • Komesyen ke atas pencapaian jualan.

 

JAWATAN: KERANI KEWANGAN & PENTADBIRAN (1 KEKOSONGAN)

Tarikh Mula Kerja: 1 Jan 2020 | Lokasi: Bangi 

Kelayakan
  • Pendidikan: Calon hendaklah mempunyai sekurang-kurangnya SPM/ LCCI/ Diploma dalam bidang akauntan atau mana-mana kelayakan yang sama taraf dengannya.
  • Warganegara: Malaysian
  • Terbuka kepada wanita sahaja.
  • Mempunyai kemahiran dalam penggunaan WORD, EXCEL and Account System.
  • Berperwatakan menarik
Tanggungjawab
  • Membantu dalam system pentadbiran/ kewangan, perakaunan, pemfailan dan dokumenentasi.
  • Key-in data dalam catatan dan ke dalam system
  • Laporan penghutang dan pemiutang dan status
  • Membantu dalam aktiviti HR, komunikasi dan aspek-aspek organisasi.
  • Menyediakan laporan kewangan syarikat
  • Dokumentasi kawalan kredit
Manfaat tambahan
  • Hak cuti tahunan.
  • Kerja 5 hari seminggu.
  • Aktiviti latihan & pasukan tahunan.
  • Bonus tahunan mengikut prestasi syarikat.

 

Nota: Hantar Resume Anda melalui e-mail ke: baharim730507@gmail.com

Hubungi 017-300 7878 Baharim

 

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.